O nas

Kancelaria Doradztwa Podatkowego i Rachunkowości DOMINUS to firma powstała w 2000 roku. Nasza siedziba znajduje się w Obornikach przy ul. Piłsudskiego 62, a ponadto posiadamy oddziały w Poznaniu przy ul. św. Marcin 73/7b oraz w Chodzieży przy ul. Zwycięstwa 8A/1. Należy zaznaczyć jednak, że obszar, z którego obsługujemy klientów obejmuje całe województwo wielkopolskie. Tak szeroki obszar prowadzenia działalności możliwy jest dzięki zastosowaniu nowoczesnych i powszechnie stosowanych form komunikacji.

Obecnie w ramach stałych umów obsługujemy kilkadziesiąt podmiotów działających w najprzeróżniejszych formach organizacyjno-prawnych. Są to min. firmy z branży: budowlanej, transportowej, gastronomicznej, poligraficznej oraz hurtownie. Obsługujemy także osoby fizyczne uzyskujące przychody np. z wynajmu lokali, a także rolników.

Załatwianie spraw w urzędach w imieniu klientów, ma dla naszych zleceniodawców formę możliwie najmniej absorbującą Ich czas i zaangażowanie. Wynika to z faktu, iż działając w oparciu o pełnomocnictwo udzielone nam na podstawie art. 136 Ordynacji podatkowej wszelkie kwestie nie wymagające osobistego stawiennictwa klienta wyjaśniamy bez Jego udziału, niezwłocznie informując o zapadłych rozstrzygnięciach.

Usługi nasze świadczymy w oparciu o wiedzę i doświadczenie zdobyte w trakcie dotychczasowej pracy. Kancelaria prowadzona jest przez Roberta Mrówkę – doradcę podatkowego, certyfikowanego księgowego oraz biegłego sądowego w dziedzinie podatków i rachunkowości przy Sądzie Okręgowym w Poznaniu (zobacz certyfikaty). Doświadczenie, jakie obecnie wykorzystuje w codziennej pracy zdobywał pracując wcześniej przez wiele lat na stanowisku zastępcy głównego księgowego w przedsiębiorstwie stanowiącym własność Skarbu Państwa, należącym do jednego z kluczowych sektorów gospodarki kraju. Przez pewien okres był również pracownikiem Departamentu Doradztwa Podatkowego jednej z wiodących na rynku krajowym firm doradczych.

Jako że prawo podatkowe jest gałęzią, którą cechują najczęstsze zmiany i wysoki stopień skomplikowania poruszanej materii, utrudniające prawidłową wykładnię przepisów, i w istotny sposób zwiększające ryzyko prowadzonej działalności – posiadamy obligatoryjne ubezpieczenie OC.

Nasz zespół cechuje obowiązkowość, szerokie kompetencje, kreatywność i zaangażowanie. Nie unikamy spraw nietypowych czy o ponadprzeciętnym stopniu złożoności traktując je jako wyzwanie. Duży nacisk kładziemy na samodoskonalenie poprzez uczestnictwo naszych pracowników w szkoleniach.

Współpracujemy ze specjalistami z wielu innych dziedzin, min:
  • adwokatami i radcami prawnymi,
  • specjalistami ds. bhp,
  • biegłymi rewidentami.

Kancelaria opiera swoją strategię na budowaniu partnerskich relacji z klientami, pamiętając przy tym o tak istotnej w tej sferze dyskrecji oraz konieczności zachowania najwyższej staranności w procesie świadczenia usług (maximo cum studio).

Dane kontaktowe

• Promocja!